vrijdag 6 maart 2015

Waardering

Op de afgelopen Golden Ten verkoop van sportblad de Duif probeerde ik een doffer te kopen uit Broer Kanon x Tinkerbell van Rik en Jan Hermans. Vond het een schitterende doffer. Een groot voordeel van de Golden Ten is dat je de duiven rustig kunt bekijken en elke liefhebber met het beste van het beste naar die verkoop komt. Ze zijn niet altijd goedkoop maar ik denk dat wanneer je in de gelegenheid bent, beter 1 duif daar kunt kopen die helemaal naar je zin is dan ergens 10 jongen bestellen en dan maar afwachten wat er bij zit. Een erg bekende topliefhebber uit Belgiƫ die vlak bij me zat, wilde diezelfde duif ook kopen en toen hij zag dat ik aan het bieden was, vroeg hij tussendoor of ik hem echt wilde hebben. Toen ik ja knikte stopte hij met bieden en liet hem vervolgens aan mij. Het eerste jong wat er uit kwam is de NL15-503 op de foto en komend weekend ga ik zorgen dat dit jong bij hem op het hok komt....