dinsdag 15 september 2015

Mooi


Mooie foto van Sweethart uit Fireball x Aartje die het hele programma van de Belgian Masters heeft doorstaan. Ik mis echter nog elke dag Harmony, die uit Lexus, broer van Fireball kwam. Harmony vond ik de mooiste duif die ik dit jaar had gekweekt en hij voldeed ook geweldig aan de verwachtingen met een 2e, 5e en 26e prijs in de verschillende races en vooral de 2e in de zware semifinale.

Sweethart uit Fireball x Aartje (klik op foto voor vergroting)

Zijn zus was mijn eerste in de finale in Griekenland en een ander broertje was gisteren op de Semi finale in Algarve ook mooi op tijd. Maar ja gesneuveld op het veld van eer is al veel fijne duiven overkomen. Ik had hem graag weer teruggekocht om als kweker in te zetten maar het heeft niet zo mogen zijn. Ook dat is duivensport. Wat ik wel mooi vind dat je op de foto van Sweethart, die kort na de finale is gemaakt, kunt zien dat het extreem selecteren op gezondheid zijn vruchten begint af te werpen.....