zaterdag 18 februari 2017

Spirulinapoeder



 Gelukkig heb ik nu weer meer tijd voor mijn duiven en ben inmiddels begonnen met de voorbereidingen voor de kweek. Een belangrijk onderdeel is het verstrekken van spirulinapoeder aan de kwekers voor ze gekoppeld worden. Het kost je nog geen tientje per seizoen en werkt geweldig en aantoonbaar goed om de kwaliteit van het sperma van de doffers te verbeteren.

Zo ziet het er bij mij uit als ik het gemengd heb met een wat olieachtige kleefmiddel en wordt goed gegeten. Zorg dat het niet té groen wordt want dan eten ze het een stuk  moeilijker.  
 Gebruik wel de biologisch geteelde poeder als het half kan. Daarna gaan we verder met de hoogwaardige koi-korrels. Mocht je het ook willen bestellen. Dit is waar ik het haal: http://www.spiruella.nl/bio-spirulina-poeder.html