maandag 9 juli 2018

Eitjes

Afgelopen week van de lijnen die zich op mijn hokken prima thuis voelen wat koppeltjes eieren bijgehaald, waaronder bij Peter Crans uit mijn favoriete koppel op zijn hok en dit weekend een koppel eieren uit het bekende Algarvekoppel van de enthousiaste Gert Rotman.

Het Algarvekoppel van Gert Rotman


Ik had ze al eerder uit dit koppel en die zijn me goed bevallen. Zo miste Cute, die ik uit een doffer van het Algarvekoppel x een duivin van de fameuze 10 van Klaas de Jong & Zn kweekte, op 6 seconden de hoofdprijs van de semifinale Great Derby Algarve 2017. Een kind van het Algarvekoppel won overigens op de allereerste finale van deze race de 1e, vandaar deze naam. Gert kreeg van mij als tegenprestatie een koppeltje uit de Hunti 45 x Dapigirl. Beiden tevreden én met gesloten beurs. Is ook wel eens leuk….