donderdag 31 januari 2019

Nieuw boek

Steven van Breemen is inmiddels al heel wat jaren actief als schrijver over de duivensport en dan met name over het kweken heeft hij al heel wat artikelen op zijn naam staan.

Inmiddels heeft hij een nieuw (digitaal) boek uitgegeven onder de titel “Hints voor Koppelen, Kweken en Selecteren” Het boek kost 25 euro en gezien zijn ervaring in de duivensport altijd interessant om te lezen.

Of het de moeite waard is weet ik pas als ik het gelezen heb uiteraard. Een recensie schrijven vind ik voor anderen echter lastig omdat het natuurlijk heel persoonlijk is. Wat ik wel of niet interessant vind kan voor iemand anders juist net andersom zijn.

Ik vind het sowieso positief als iemand weer eens een boek over onze geliefde hobby wil schrijven en dan met name over deze onderwerpen die best pittig zijn. Zelf heb ik een aantal boeken geschreven over het vissen op Roofvis en weet wat erbij komt kijken. Meer info en eventueel bestellen kan bij Steven (st.van.breemen@wxs.nl) waarna het boek als PDF bestand wordt opgestuurd!