maandag 23 maart 2020

Onzekere tijden

Een zware griep en de dood van mijn 2 lievelingshondjes hebben een paar weken de extra energie bij me weggeslurpt, die ik anders o.a. voor mijn duiven en andere hobby’s gebruikte. Bijzaken dus…

Gelukkig ben ik weer behoorlijk opgeknapt en het nare gevoel van het verliezen van 2 hondjes trekt ook weer aardig bij, maar het is natuurlijk kinderspel vergeleken bij wat veel mensen momenteel treft.

Het was te verwachten dat zoiets zou gaan gebeuren. Niet of, maar wanneer. De natuur kan je niet eindeloos negeren en schofferen. We hebben de meest moderne high tech tot onze beschikking plus raketten, hypersonische vliegtuigen, elite troepen etc.

Totdat er een onzichtbaar virusje onze kant wordt opgeblazen en laat zien wat we daadwerkelijk voorstellen.... Alles ligt op zijn gat. Van mensen tot complete economieën...
   
Er wordt al genoeg over geschreven en getoond dus wil er niet te diep op ingaan maar wil iedereen die er mee te maken krijgt heel veel sterkte wensen. Zowel de mensen die extra risico lopen,  ziek worden of nog erger, overlijden. Hun naasten, maar ook de mensen waar de maatschappij momenteel grotendeels op draait….

De mensen in de zorg natuurlijk, maar ook die in de hulpverlening, onze onverschrokken chauffeurs, de meisjes achter de kassa en zo veel meer mensen die zich nu voor ons in zetten.. Beroepen die we altijd maar vanzelfsprekend vinden dat ze worden gedaan maar nu hun echte waarde bewijzen…..Nogmaals sterkte voor een ieder die dat kan gebruiken en pas goed op jezelf!